Zajímá Vás něco?

Ozvěte se nám.

Informovat se můžete na čísle +420 734 140 810,
nebo nám napište zprávu. 

Editorial


Aleš Durďák

marketingový specialista


ZMĚNA. Slovo nutící k úsilí, abychom stávající věci přetvořili v něco nového a jedinečného. Pokaždé se nám však nedaří tak, jak bychom si přáli. Kdo by také chtěl vyvíjet úsilí, které může přijít vniveč?

V prvním čísle magazínu Icard ideas jsme se zaměřili na odvětví školství. Tedy obor, procházející významnou generační obměnou, založené na době internetu.

V rámci tématu školství jsme pro vás připravili články, zabývající se moderními trendy propagace, které by v novém školním roce 2017/2018 rozhodně neměli uniknout.  

Na případových studiích vám v souvislostech odhalíme možnosti pro moderní propagaci školy. V rozhovoru jsem si povídal s Hanou Mikuláškovou, PR koordinátorkou soukromé školy MESIT, kde mne zaujal jejich nový projekt Školní Youtuber, reflektující dění ve škole prostřednictvím žáků. Sílu sociálních médií vám představím v případové studii s názvem Fotka s milionovou hodnotou. Nebojte se změn. Martin Šáděra, zabývající se vývojem webových aplikací, se ve svém článku zabýval možnostmi atraktivního školního webu, který přiláká pozornost. Webové prezentaci se po stránce vzhledu věnoval  vizuální designér Karel Motlík, který přináší srovnání před a po realizaci.

Je stále co objevovat. Nebojte se změn. Buďte o krok napřed.


Diskuse k článku