Zajímá Vás něco?

Ozvěte se nám.

Informovat se můžete na čísle +420 734 140 810,
nebo nám napište zprávu. 

Trendy ve školství 2017/2018

Co nás čeká nového v oblasti marketingu pro školy v nadcházejícím školním roce 2017/2018?

Editorial

před 2 měsíci, 12.9.2017

ZMĚNA. Slovo nutící k úsilí, abychom stávající věci přetvořili v něco nového a jedinečného. Pokaždé se nám však nedaří tak, jak bychom si přáli. Kdo by také chtěl vyvíjet úsilí, které může přijít vniveč?

Web, který přiláká pozornost potenciálních studentů školy?

Web, který přiláká pozornost potenciálních studentů školy?

před 2 měsíci, 13.9.2017

Ve školství je to podobné jako v komerčním sektoru. Školy bojují o studenty, stejně jako firmy o zákazníky. V tomto článku si ukážeme jeden ze způsobů, jak získat pozornost zákazníka školy, což je zejména budoucí student nebo jeho rodič.

Fotka s milionovou hodnotou

Fotka s milionovou hodnotou

před 2 měsíci, 14.9.2017

Ve školním roce 2016/2017 jsme pro klienta, Integrovanou střední školu Centrum odborné přípravy a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Valašské Meziříčí, připravovali kampaň s jednoduchým zadáním. Vytvořit ke konci kalendářního roku kampaň, která obecně škole přinese pozitivní publicitu a povědomí o vytipovaném oboru.

"Propagace na naší škole získala nový rozměr", říká Hana Mikulášková ze školy MESIT.

před 2 měsíci, 19.9.2017

Díky marketingové koncepci se zvýšil zájem u vytipovaných oborů o 40%. Základem účinné prezentace je kombinace Dne otevřených dveří školy, webové prezentaci a kampani na sociálních sítích. Novinku ve školním roce 2017/2018 tvoří koncept, kde se v rámci propagace školy zapojí samotní žáci.

Srovnání před a po realizaci nového školního webu

Srovnání před a po realizaci nového školního webu

před 2 měsíci, 21.9.2017

Jak jsme postupovali při tvorbě nové webové prezentace školy? Jakou strategii jsme zvolili a proč? To se vám pokusím v tomto článku přiblížit. Nejprve si shrneme nedostatky původního webu, vysvětlím naši filozofii vycházející z více jak 10-leté zkušenosti v oboru a na závěr popíši realizaci nové moderní prezentace školy.

Nový prvek v rámci propagace školství - tvořte proaktivní tým

Nový prvek v rámci propagace školství - tvořte proaktivní tým

před 2 měsíci, 26.9.2017

Školství prochází mezigenerační obměnou. U žáků, dnes označovaných generací Z a Alfa, způsobuje kombinace globálního prostředí s užíváním sociálních sítí růst nároků a očekávání. Škola je postavena před novou výzvu, jak těmto nárokům čelit, aby byla pro žáky atraktivní a moderní institucí. Úspěšná škola je aktivní v online marketingu.