Employer branding

Čelí vaše firma nárokům současnosti?

V době internetu a sociálních sítí zažíváme změnu formy komunikace. Firmy čelí každodenním nárokům této změny.  Postupně dochází k "překlopení  se" do této formy komunikace. Východisko změny spočívá v postupném přizpůsobení se těmto současným trendům, které nás každodenně obklopují. Podívejte se na naše řešení, které jsme vyvinuli právě pro vaše potřeby. Produkt Employer Branding nebo-li budování značky zaměstnavatele se skládá z několika částí, každá část řeší jinou potřebu.

  1. Získat nové zaměstnanceKlíčem k řešení je firemní web určený pro komunikaci s cílovou skupinou potenciálních zaměstnanců. Způsob prezentace společnosti je zaměřený výhradně na její prostředí a pracovní pozice.

  2. Zpřehlednit stávající web firmyVáš web musí být přehledný natolik, aby dokázal udržet pozornost.Umění redesignu webu spočívá ve sdělení informace v přehledné a atraktivní podobě, která je dané cílové skupině blízká.​

  3. Získat povědomí o činnosti firmyFiremní online magazín je užitečným nástrojem pro šíření povědomí o firmě jako takové. V kombinaci se sociálními sítěmi máme k dispozici silný distribuční kanál. Jednotlivé příspěvky tak mohou získat velkou sledovanost.​

  4. Prezentovat se na soc. sítíchPrezentace na sociálních sítích je efektivnější, když jsou zaměstnanci řádně proškoleni a mají vytvořený manuál na to co, jak, kdy a kam vkládat. Produkt je tvořen workshopem s možností konzultací.​

Skrytý widget