Primárním cílem bylo prezentovat nové technické řešení, který tento produkt nabízí. Nešlo tedy jen o propagaci, ale částečně také o osvětu dané problematiky, která je s produktem spojená. Celé realizaci předcházel průzkum trhu, načež jsme byli schopní vytvořit smysluplný marketingový plán a doporučit vhodné nástroje propagace.
Jaroslav Misler
Jaro 2016
marketingový plán, webdesign,video, vizualizace
V první fázi jsme se soustředili na cílovou skupinu, její charakteristiku a potřeby. Na základě toho jsme mohli navrhnout vhodný způsob prezentace a jednotlivé komunikační prvky, aby bylo jasné, v čem je produkt inovativní. Doporučenou skladbou realizace tedy byla webová prezentace doplněná o instruktážní videa a jednoduché vizualizace.
Struktura webu je navržená tak, aby byl návštěvník rychle obeznámen s výhodami produktu a způsobem jeho použití. Jakmile návštěvník skrz webový obsah získá všechny důležité informace, má možnost k okamžité konverzi.
Instruktážní videa jsou koncipovány jako srovnání toho, jak se daný úkon provádí se stávajícím technologickým řešením a naším inovativním nástrojem. Videa ukazují typické využití v problematických případech.
Pro co nejvýstižnější popis produktu jsme zvolili vizualizaci, která jasně ukazuje přínos inovativního řešení. Navíc zmiňuje i parametry produktu a způsob použití.
Kromě samotného povědomí o produktu, získal zadavatel v oblasti B2B nové obchodní partnery, v oblasti B2C se jednalo o běžné spotřebitele, kteří projevili o produkt zájem.
Produktový web
Produktový web je rozčleněn do obsahových bloků, které jsme zaměřili na užitečnost produktu, aby se návštěvník přesvědčil o způsobu jeho použití a flexibilních vlastnostech.
Vizualizce
Pro co nejvýstižnější popis produktu jsme zvolili vizualizaci, která jasně ukazuje přínos inovativního řešení.