Klientovou potřebou bylo propagovat nový produkt lišící se od ostatních cílovou skupinou a způsobem komunikace. Proto jsme vytvořili webovou prezentaci pouze pro tento sortiment. V rámci realizace jsme vymodelovali plechovky s potiskem ve 3D, pořídili fotografie, videa a vše umístili na nový produktový web.
VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Jaro 2019
webdesign, 3D vizualizace, iCard:CMS, video
Nejprve jsme s klientem stanovili cíle, určili cílové skupiny a definovali základní benefity. Následně jsme navrhli vhodnou formu prezentace nového produktu.
Pro prezentaci produktu jsme vytvořili 3D modely plechovek, na něž jsme aplikovali texturu polepu a použili vhodné osvětlení. Plechovky jsme vyrenderovali ve vysokém rozlišení jak pro potřeby webu, tak pro tisk propagačních materiálů.
Vytipovali jsme několik představitelů, kteří by produkty mohli prezentovat mladé generaci, pro které jsou produkty určeny. Následovalo natáčení, střih, postprodukce a umístění videí na Youtube kanál Frizzante.wine.
Navrhli jsme vzhled a vytvořili webovou prezentaci pro účely propagace produktů. Web je postavený na našem redakčním systému ICARD:CMS, který umožňuje jednoduchou správu obsahu webu.
Responzivni zobrazení
Webová prezentace se přizpůsobuje zobrazení na libovolném zařízení
Detail produktu
Každý produkt má vlastní stránku s podrobnějšími informacemi
"Na spolupráci s iCard.cz oceňuji rychlost a flexibilitu v plnění požadavků, celkovou kvalitu odvedené práce a především proaktivní přístup. Výsledkem je kreativní a efektivní web, který přináší výsledky."
Bc. Barbora Pokorná
Marketing & Public relations // VÍNO HRUŠKA s.r.o.