HR web

cena od
12 500 Kč
přínosy
  • zvýšení počtu uchazečů o práci
  • podpůrná pomůcka personalistů
  • prozaměstnanecká prezentace
Skrytý widget

Pro koho je produkt vhodný?

HR web doporučujeme všem firmám, řešících nábor a prestiž svých pracovních pozic. Slouží jako moderní prostředek prezentace společnosti směrem zevnitř ven.

Hlavní přidanou hodnotou HR webu je jeho zaměření, které autenticky prezentuje prostředí firmy a jednotlivé pracovní pozice poutavou multimediální formou. Divák si mnohem lépe představí prostředí firmy a jednotlivou pracovní pozici.

HR web je ve světě  používán u velkých společností (Coca-Cola, PorscheŠkoda auto, Vodafone). Jedná se o osvědčený koncept.


Co vám produkt přinese?

  • Podpora při náboruPrimárně přináší HR web podporu personalistům, kteří jej mohou využívat jako podporu při náboru.

  • Posílení vlivu značkyHR web však obstojí i jako samotná webová prezentace, ve které daný návštěvník získává informace poutavou multimediální formou.

  • Efektivní prezentace společnostiHR web komunikuje primárně obrazem, což je komunikační prostředek, který je především blízký nastupující internetové generaci.

Co o nás řekli klienti?

"S prezentací naší společnosti prostřednictvím HR jsem velmi spokojen. Návštěvník HR webu získává představu o tom, co od nás může očekávat a to je pro nás klíčové."
Marek Hoffmann

Kovovýroba Hoffmann, s.r.o.

Jak se pohybují ceny realizace?

BASIC
12 500
Kč bez DPH
  • tvorba drátěného modelu
  • grafický návrh nového webu
  • implementace iCard:CMS
STANDARD
25 000
Kč bez DPH
  • tvorba drátěného modelu
  • grafický návrh nového webu
  • implementace iCard:CMS

  • tvorba multimediálního obsahu
  • (maximálně 3 prac. pozice)
EXCLUSIVE
45 000
Kč bez DPH
  • tvorba drátěného modelu
  • grafický návrh nového webu
  • implementace iCard:CMS

  • tvorba multimediálního obsahu
  • (maximálně 6 prac. pozic)

Jak při realizace postupujeme?

  1. Analýza a návrh strategieNejdříve specifikujeme pracovní pozice, na které se budeme soustředit. Následně navrhneme vhodnou formu jejich prezentace.

  2. Tvorba multimediálního obsahuPo schválení návrhu ze strany zadavatele následuje natáčení prostředí společnosti, kolektivu a náplň jednotlivých pracovních pozic. Součástí je také pořízení  profesionálních fotografií. 

  3. Tvorba webuPo produkci multimediálního obsahu vytvoříme koncept HR webu. Po schválení koncepce zadavatelem dochází k realizaci.

  4. Propagace na soc. sítích HR webu propagovat na sociálních sítích, aby přitáhly pozornost. Tímto způsobem můžeme dlouhodobě oslovovat velké množství uživatelů

Případové studie

MESIT holding, a.s.

Uherské Hradiště

Kovovýroba Hoffmann, s.r.o.

Ostrožská Nová Ves