Zajímá Vás něco?

Ozvěte se nám.

Informovat se můžete na čísle +420 734 140 810,
nebo nám napište zprávu. 

Středním školám nabízíme možnost využít našeho autorského produktu s názvem Marketing pro školy, jehož cílem je zvýšit atraktivitu jednotlivých oborů a školy samotné, ale především také zvýšit počty přihlášek. Této problematice se věnujeme již od roku 2014 a na základě aktuálních požadavků moderních technologií na internetu produkt neustále zdokonalujeme.

Cíl realizace

zvýšení prestiže školy, nárůst podaných přihlášek, propagace konkrétních oborů

Produkt určen pro

střední školy ČR

Zkušenosti v oboru

od roku 2014

  • 01

    Vstupní analýza

    Prvním krokem je seznámení se s prostředím dané školy a hledání příležitostí, kterou škola disponuje. Na tomto základě vzniká dokument, popisující jednotlivé tipů a doporučení pro zadavatele.

  • 02

    Multimediální obsah

    Video a fotografie prezentuje nejefektivnější způsob, jak předávat sdělení. Sledujeme aktuální trendy a promítáme je do dílčích sdělení. Našimi aktéry jsou samotní žáci, učitelé nebo absolventi.

  • 03

    Kampaňový web

    Produktový web je klíčem k úspěšné kampani. Je zaměřen na konkrétní téma a podporuje tak zájem potenciálního žadatele o studium. Cílem produktového webu je konverze, tedy podání elektronické přihlášky.

  • 04

    Kampaň na sociálních sítích

    Sociální sítě představují prostředí, v němž každodenně tráví svůj čas námi vytipovaná cílová skupina. Díky multimediálnímu obsahu jsme schopni dostat uživatele ze sociálních sítí přímo na produktový web. ​

  • 05

    Supervize

    Celý proces je nutné řídit, případně pozměňovat na základě aktuálně situace. Využít aktuální příležitosti, která se v určitý moment naskytne. V tom tkví kouzlo kampaní. Snažíme se je za vás nejen řídit, ale také přinášet průběžné postřehy, které celkové kampani pomohou.

  • 06

    Vyhodnocení

    Výsledky celé kampaně přinášejí cenná analytická data, současně tyto ukazatele reprezentují výši zájmu o jednotlivé příspěvky. Po dané kampani poskytujeme finální analýzu, včetně doporučení dalšího vývoje.

Student oboru Manažer informačních technologií

Studijní obor propaguje kupříkladu sám student, který stručně shrne, své úspěchy v rámci studia.

Web projektu Budoucnost4U

Kampaňový web, který je unikátní ve spojení střední školy se strojírenskou firmou, která nabízí studentům jak praxi, tak budoucí zaměstnání.

až 40%

nárůst podaných přihlášek

až 25%

vyšší návštěvnost dne otevřených dveří

až 700+

nových fanoušků na facebooku

Rozhovor s šéfkuchařem Alcronu v Praze

Nejlepším způsobem, jak ukázat perspektivu studijního oboru, je ukázat absolventa školy, který je v dnešní době úspěšný a tvoří tak vzor mladší generaci.

Kampaňový web

Ideální místo, kde zvýraznit nabízené studijní obory a benefity. Kladným dojmem vždy působí i výborní kantoři, úspěšní absolventy či nadějní studenti.