Online magazín

cena od
14 500 Kč
přínosy
  • zvýšení povědomí o vaší činnosti
  • dlouhodobé budování značky
  • obsah tvořen odbornými žurnalisty
Skrytý widget

V čem je magazín jiný než váš blog?

Formát online magazínu splňuje požadavky pro budování značky společnosti. Díky vytipovaným tématickým okruhům a odborně napsaným článkům z týmu našich žurnalistů tak dlouhodobě vytváříme obsah, který se dostává čtenářům do povědomí.

 Sociální sítě poskytují žádaný distribuční kanál, díky kterému mají články vysokou čtenost, rychle se šíří a společnost se tak dostává velmi rychle do povědomí.

Co vám produkt přinese?

  • Zvýšení povědomíJeden z přínosů je zvýšení prestiže vaší společnosti. Díky interakcím na sociálních sítích se články šíří mezi stálé větší komunitou.

  • Změna vnímání vaší značkyPostupným zveřejňováním článků lze vytvořit nový obraz, který má o vaší společnosti veřejnost.

  • Podpora při náboruO Vaší společnosti se bude díky online magazínu vědět a toto povědomí je dobrým základem pro nábor či zvýšení zisku z prodeje. 

Co o nás řekli klienti?

Aktuální koncepce online magazínu a jeho využití nás pouze ujistila, že online propagace je krok správným směrem, resp. směrem, ve kterém vidíme budoucnost moderního marketingu.
Petr Kvapil

ST Development, s.r.o.

Jak se pohybují ceny realizace?

VYTVOŘENÍ ONLINE MAGAZÍNU
14 500
Kč bez DPH
  • vstupní analýza
    realizace online magazínu

    290 Kč bez DPH / měsíc
    webhosting a doména
    bezpečnostní aktualizace
    legislativní aktualizace
    technická podpora
    redakční systém

TVORBA ČLÁNKŮ PRO ONLINE MAGAZÍN
2 000
Kč bez DPH
  • získání podkladů od zadavatele
    vytvoření článku dle podkladů
    publikování článku na webu

Jak při realizace postupujeme?

  1. Tvorba konceptuTvorbě online magazínu předchází jeho samotná koncepce, kterou následně zpracujeme do finální podoby.

  2. Tvorba článkůDalší fází je postupné plnění online magazínu obsahem, který z naší strany zajistí odborný žurnalista. 

  3. Získání publikaNásledně jednotlivé články umisťujeme na sociální sítě (zejména Facebook a LinkedIn), kde čtrnáře oslovujeme a kde probíhá diskuze k danému tématu.

Případové studie

ST Development, s.r.o.

Uherské Hradiště

MESIT holding, a.s.

Uherské Hradiště