Osobní web

cena od
15 000 Kč
přínosy
  • budování osobní značky
  • zvýšení povědomí o činnosti
  • všechny informace soustředěné na jednom místě

Metoda AIDA

  1. Získat pozornost (Attention)Nejprve potřebujeme získat pozornost publika. To je možné například sdílením článku na sociálních sítích s odkazem na osobní web.

  2. Zaujmout (Interest)Následně je třeba vytvořit pozitivní dojem pomocí fotografií či videí. Pokud se tak nestane, ztrácíme pozornost publika.

  3. Získat důvěru (Desire)Klíčem k důvěryhodnosti je psaní tematických článků, či aktivita na sociálních sítích (reakce na aktuální dění v oboru).

  4. Vyzvat k akci (Action)Nakonec je třeba vyzvat ke konverzní akci (navázání spolupráce, zakoupení produktu).

Struktura webu

  • O mněUvedení do souvislostí pomocí formátu "timeline" (z jakého prostředí člověk přichází, jaké má zkušenosti) / UKÁZKA

  • Kam směřujiPopis témat, kterým se člověk zabývá (vize, filozofie, cíle, přesvědčení, motivace) / UKÁZKA

  • Na čem pracujiProjekty, na kterých se člověk podílí. Vysvětlení důvodů proč se této problematice věnuje.

  • AktualityKrátké články reagující na aktuální události.

  • Sociální profilyAktivita na Facebooku či Instagramu dokresluje životní styl a aktuální dění / UKÁZKA

Případové studie

Jan Bartušek

Brno

Aneta Blahová

Zlín

Jak se pohybují ceny realizace?

BASIC
9 000
Kč bez DPH
  • consequat amor pellentesque
  • vestibullum lorem ipsum
  • consequat amor pellentesque
STANDARD
21 000
Kč bez DPH
  • lorem ipsum
  • consequat amor pellentesque
  • vestibullum lorem ipsum
  • lorem ipsum dolor
EXCLUSIVE
45 000
Kč bez DPH
  • lorem ipsum
  • consequat amor pellentesque
  • vestibullum lorem ipsum
  • consequat amor pellentesque
  • lorem ipsum dolor