Sociální sítě dnes tvoří nejrozšířenější komunikační platformu, která se taktéž používá ke komerčním sdělením. Influneceři na sociálních sítích tak mohou dokonale využívat svého potenciálu a nabídnout svůj vliv firmám k propagaci jejich produktů.

Influencer (influence = vliv) je člověk s obrovským dosahem sledovanosti svých příspěvků na sociálních sítích. Takoví lidé určují trendy např. v oblasti módy, životního stylu či názoru na danou problematiku.

Využitím influencera k propagaci vzniká win-win situace. Je to výhodné jak pro zadavatele reklamy, tak pro samotné influencery, kteří díky firmám produkují obsah, za který dostanou zaplaceno. Tato symbióza funguje nejlíp, když se spojí produkt s takovým infuencerem, jehož na internetu sledují lidé spadající do předem definované cílové skupiny potenciálních zákazníků.

Tímto směrem jsme se vydali ve spolupráci se společností Víno Hruška, která projevila zájem o rozšíření povědomí o svém novém jemně perlivém víně mezi mladou generací. Vybraní influenceři ve videoklipech spojili svoje přirozené prostředí s produktem a sdíleli jej na svých profilech. Více o videoklipech v případové studii projektu.


Ukázka videoklipu jednoho z vybraných influencerů