Obchodní akademie v Přerově chtěla zlepšit komunikaci se svými potenciálními studenty a zvýšit jejich počet resp. počet podaných přihlášek. Sekundárně pak školu zviditelnit a zvýraznit její vybudovanou prestiž. Jako prostředek pro dosažení těchto cílů jsme zvolili realizaci kampaňového webu, videí a fotografií.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky
Zima 2017
webdesign, typografie, fotografie, video, online kampaň
Prvním krokem bylo seznámení se s prostředím školy a hledání příležitostí, kterými škola disponuje. Na základě toho jsme navrhli vhodnou strategii pro realizaci webu a kampaňových videí.
Video a fotografie jsou nejefektivnější způsob, jak sdělit potřebné informace. Ve videích promlouvají samotní žáci, učitelé a absolventi.
Web je klíčem k úspěšné kampani. Je zaměřen na konkrétní studijní obory a podporuje tak zájem potenciálního zájemce o studium. Konverzní akcí je zde podání elektronické přihlášky.
Sociální sítě představují prostředí, v němž každodenně tráví svůj čas námi vytipovaná cílová skupina. Díky multimediálnímu obsahu jsme schopni dostat uživatele ze sociálních sítí přímo na kampaňový web.
Celý proces je nutné řídit, případně měnit na základě aktuálně situace. Snažíme se za vás online kampaně nejen řídit, ale také přinášet průběžné postřehy, které celkové kampani pomohou.
Výsledky celé kampaně přinášejí cenná analytická data, současně tyto ukazatele reprezentují výši zájmu o jednotlivé příspěvky. Po dané kampani poskytujeme finální analýzu, včetně doporučení dalšího vývoje.