Zajímá Vás něco?

Ozvěte se nám.

Informovat se můžete na čísle +420 734 140 810,
nebo nám napište zprávu. 

Online magazín

ST development

ST development je developer, který kromě své činnosti produkuje mnoho dalších obecně prospěšných činností, o nichž má veřejnost poměrně malé povědomí. Tato nevědomost v minulosti vytvářela neutrální či negativní pověst. Naším cílem bylo toto vnímání změnit pomocí tvorby online magazínu. Průběžně vytváříme tématické články o veškerých obecně prospěšných aktivitách společnosti za účelem budování pozitivního povědomí.

Zadavatel

ST development s.r.o.

Období realizace

Zima 2017

Tagy

wireframe, webdesign, copywriting

odkaz na web

www.bydleniuh.cz

  • 01

    Tématické okruhy

    V první fázi bylo potřeba definovat tématické okruhy, abychom měli jasnou představu o tom, co budeme veřejnosti sdělovat. Tvorba tématických okruhů a konkrétních rubrik probíhá na základě domluvy se zadavatelem.

  • 02

    Copywriting

    Každý článek tvoří vhodně zvolený nadpis poutající pozornost. Následuje samotný text psaný odborníkem s žurnalistickou zkušeností. K článku jsou vhodně doplněny fotografie, aby byl obsah s formou v patřičném souladu.

  • 03

    Grafický návrh

    Při návrhu vzhledu jsme vycházeli z vizuální identity společnosti a vytvořili tak minimalistický design, který se soustředí na přehlednost zobrazovaných informací.

  • 04

    Implementace iCard:CMS

    Pro správu webu klientům nabízíme náš vlastní administrační systém, který umožňuje velmi snadnou a rychlou možnost úprav. Více informací

  • 05

    Sociální sítě

    Články jsou distribuovány na sociálních sítích, kde získávají vysokou čtenost a zpětnou vazbu od čtenářů. Na zpětnou vazbu může zadavatel vhodně reagovat a ještě tak dotvářet povědomí o své činnosti.

200+

interakcí na facebooku 

18%

nárůst v počtu fanoušků stránky

4000+

unikátních návštěvníků na webu

"Naše společnost dlouhodobě využívá moderní služby v oblasti PR a marketingu zprostředkovávané týmem iCard. Aktuální koncepce 'online magazínu' a jeho využití nás pouze ujistila, že je to krok správným směrem, resp. směrem, ve kterém vidíme budoucnost moderního marketingu." 

Petr Kvapil // jednatel společnosti