Zajímá Vás něco?

Ozvěte se nám.

Informovat se můžete na čísle +420 776 167 274,
nebo nám napište zprávu. 

Trendy ve školství 2017/2018

Co nás čeká nového v oblasti marketingu pro školy v nadcházejícím školním roce 2017/2018?

Editorial

před 1 rokem, 12.9.2017

ZMĚNA. Slovo nutící k úsilí, abychom stávající věci přetvořili v něco nového a jedinečného. Pokaždé se nám však nedaří tak, jak bychom si přáli. Kdo by také chtěl vyvíjet úsilí, které může přijít vniveč?

Fotka s milionovou hodnotou

Fotka s milionovou hodnotou

před 1 rokem, 14.9.2017

Ve školním roce 2016/2017 jsme pro klienta, Integrovanou střední školu Centrum odborné přípravy a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Valašské Meziříčí, připravovali kampaň s jednoduchým zadáním. Vytvořit ke konci kalendářního roku kampaň, která obecně škole přinese pozitivní publicitu a povědomí o vytipovaném oboru.

"Propagace na naší škole získala nový rozměr", říká Hana Mikulášková ze školy MESIT.

"Propagace na naší škole získala nový rozměr", říká Hana Mikulášková ze školy MESIT.

před 1 rokem, 19.9.2017

Díky marketingové koncepci se zvýšil zájem u vytipovaných oborů o 40%. Základem účinné prezentace je kombinace Dne otevřených dveří školy, webové prezentaci a kampani na sociálních sítích. Novinku ve školním roce 2017/2018 tvoří koncept, kde se v rámci propagace školy zapojí samotní žáci.

Srovnání před a po realizaci nového školního webu

před 1 rokem, 21.9.2017

Jak jsme postupovali při tvorbě nové webové prezentace školy? Jakou strategii jsme zvolili a proč? To se vám pokusím v tomto článku přiblížit. Nejprve si shrneme nedostatky původního webu, vysvětlím naši filozofii vycházející z více jak 10-leté zkušenosti v oboru a na závěr popíši realizaci nové moderní prezentace školy.